ادخلي يالبطلة شوفي آخر أعمال ضياء والعضوات كمان - صفحة 3 Hitskin_logo Hitskin.com

هذه مُجرَّد مُعاينة لتصميم تم اختياره من موقع Hitskin.com
تنصيب التصميم في منتداكالرجوع الى صفحة بيانات التصميم

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةبوابة البناتأحدث الصورالتسجيلدخول
ادخلي يالبطلة شوفي آخر أعمال ضياء والعضوات كمان - صفحة 3 1614_0a94c535cb731

ادخلي يالبطلة شوفي آخر أعمال ضياء والعضوات كمان

البطلة
ياسمينا
Lil Black Star
Ruka Souen
*هدى*
{سناء}
laydi
صوفي
نجمة زمردة
13 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3
كاتب الموضوعرسالة
Yuuki
•عضوهـ ذهبيـﮧ•
•عضوهـ  ذهبيـﮧ•
Yuuki

♥|الجنسًـِـِ : انثى
♥|الآبرآجـِـِ : الحمل
♥|عًدد مشآاركتي : 2617
♥|العَمٍر : 26
♥|البلدّ : مصر
♥|تآاريخـِـِ التسَجيلـِـِ : 19/09/2008
♥|التقيمآت : 3
♥|نقٍاآطـِـِ : 18442
♥|آاحتراآم المنتدى : ادخلي يالبطلة شوفي آخر أعمال ضياء والعضوات كمان - صفحة 3 2412_md_13431529761

ادخلي يالبطلة شوفي آخر أعمال ضياء والعضوات كمان - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ادخلي يالبطلة شوفي آخر أعمال ضياء والعضوات كمان   ادخلي يالبطلة شوفي آخر أعمال ضياء والعضوات كمان - صفحة 3 Icon_minitimeالخميس يونيو 11, 2009 8:09 pm

و الله انها قليلة الادب بجد
http://sherook.ahlamontada.net
البطلة
المـديـرة العآإمة  ►
◄المـديـرة العآإمة   ►
البطلة

♥|الآبرآجـِـِ : الجدي
♥|عًدد مشآاركتي : 61604
♥|العَمٍر : 28
♥|تآاريخـِـِ التسَجيلـِـِ : 11/02/2008
♥|التقيمآت : 1019
♥|نقٍاآطـِـِ : 80906
♥|آاحتراآم المنتدى : ادخلي يالبطلة شوفي آخر أعمال ضياء والعضوات كمان - صفحة 3 2412_md_13431529761
♥|..My MooD.. : ادخلي يالبطلة شوفي آخر أعمال ضياء والعضوات كمان - صفحة 3 0312_md_13413512911

مُساهمةموضوع: رد: ادخلي يالبطلة شوفي آخر أعمال ضياء والعضوات كمان   ادخلي يالبطلة شوفي آخر أعمال ضياء والعضوات كمان - صفحة 3 Icon_minitimeالخميس يونيو 11, 2009 8:41 pm

اه
https://ahlamalbanat9.hooxs.com
القطة الماهرة
•عضوهـ ذهبيـﮧ•
•عضوهـ  ذهبيـﮧ•
القطة الماهرة

♥|الآبرآجـِـِ : الاسد
♥|عًدد مشآاركتي : 2513
♥|البلدّ : الجزائر
♥|تآاريخـِـِ التسَجيلـِـِ : 04/09/2008
♥|التقيمآت : 16
♥|نقٍاآطـِـِ : 19560
♥|..My MooD.. : ادخلي يالبطلة شوفي آخر أعمال ضياء والعضوات كمان - صفحة 3 0312_md_13413158953

مُساهمةموضوع: رد: ادخلي يالبطلة شوفي آخر أعمال ضياء والعضوات كمان   ادخلي يالبطلة شوفي آخر أعمال ضياء والعضوات كمان - صفحة 3 Icon_minitimeالجمعة يونيو 12, 2009 12:49 am

حرام عليها كل الي عملتو و لازالت تكمل و مع جاسوسة والله حرام
http://loulou.topgoo.net
نجمة زمردة
•عضوهـ ذهبيـﮧ•
•عضوهـ  ذهبيـﮧ•
نجمة زمردة

♥|عًدد مشآاركتي : 14348
♥|تآاريخـِـِ التسَجيلـِـِ : 18/03/2008
♥|التقيمآت : 34
♥|نقٍاآطـِـِ : 30640
♥|..My MooD.. : ادخلي يالبطلة شوفي آخر أعمال ضياء والعضوات كمان - صفحة 3 0312_md_13413512911

مُساهمةموضوع: رد: ادخلي يالبطلة شوفي آخر أعمال ضياء والعضوات كمان   ادخلي يالبطلة شوفي آخر أعمال ضياء والعضوات كمان - صفحة 3 Icon_minitimeالجمعة يونيو 12, 2009 3:30 am

يا بطلة انتى اصلا بتكرميها لو قلتى انها تقلدك فى التصميم
وتاوم تعمل كده قبل ما تستاذن و توافقى
دي اسمها وقاحة
ديما و رغد
•عضوهـ ذهبيـﮧ•
•عضوهـ  ذهبيـﮧ•
ديما و رغد

♥|الآبرآجـِـِ : الجوزاء
♥|عًدد مشآاركتي : 6159
♥|العَمٍر : 25
♥|البلدّ : الاردن
♥|تآاريخـِـِ التسَجيلـِـِ : 25/01/2009
♥|التقيمآت : 9
♥|نقٍاآطـِـِ : 23295
♥|..My MooD.. : ادخلي يالبطلة شوفي آخر أعمال ضياء والعضوات كمان - صفحة 3 0312_md_13413512281

مُساهمةموضوع: رد: ادخلي يالبطلة شوفي آخر أعمال ضياء والعضوات كمان   ادخلي يالبطلة شوفي آخر أعمال ضياء والعضوات كمان - صفحة 3 Icon_minitimeالجمعة يونيو 12, 2009 4:07 am

صح صح

الله يسامحها
فراشة زمردة
•عضوهـ ذهبيـﮧ•
•عضوهـ  ذهبيـﮧ•
فراشة زمردة

♥|عًدد مشآاركتي : 12052
♥|البلدّ : سورية
♥|تآاريخـِـِ التسَجيلـِـِ : 01/01/2009
♥|التقيمآت : 5
♥|نقٍاآطـِـِ : 20029

مُساهمةموضوع: رد: ادخلي يالبطلة شوفي آخر أعمال ضياء والعضوات كمان   ادخلي يالبطلة شوفي آخر أعمال ضياء والعضوات كمان - صفحة 3 Icon_minitimeالجمعة يونيو 12, 2009 4:48 am

انتو مش تحاولو معاها اد كده دي خلاص معروف انها مش متربية ياخسارة هي بتعمل ايه بتشهر في المنتديات وعندها هالشي عادي جدا جدا جدا بس اذا عضوة اشهرت في منتداها تطردها وده معروف انها انانية جدا جدا جدا تطرد من يشهر وتشهر عادي هي وتسرق التصاميم دي شكلها فاكرة نفسها ملكة البطلة تتعب في التصاميم وهي تأخذ بالجاهز وبدون تعب و عاملة كأنه نفسها ملكة والبطلة عندها شغالة تصمم لها ... والله اعلم عاميلها السيئة دي وربنا يسامحها على الي بتعلمه ده بصراحة انا مش شفت انسانة اانانية مثل ضياء ويوم ان شاء الله هتتعب اوي على عاميلها دي و ان شاء الله تعرف انه الله حق وتبطل العمايل دي وكمان عاوزة منتداها احسن منتدى محدش يشهر فيه اذا هي بتطرد من يشهر من اساسا ليه بتشهر للاعضاء وبعد مالاعضاء يسجلو وينشرو تطردهم بس انا بقولها حسبي الله ونعم الوكيل من ضياء النجوم
http://princessesdisney.ahlamontada.net
صوفي
•عضوهـ ذهبيـﮧ•
•عضوهـ  ذهبيـﮧ•
صوفي

♥|عًدد مشآاركتي : 2828
♥|العَمٍر : 29
♥|البلدّ : تونس
♥|تآاريخـِـِ التسَجيلـِـِ : 12/12/2008
♥|التقيمآت : 70
♥|نقٍاآطـِـِ : 20579
♥|..My MooD.. : ادخلي يالبطلة شوفي آخر أعمال ضياء والعضوات كمان - صفحة 3 0312_md_13413514963

مُساهمةموضوع: رد: ادخلي يالبطلة شوفي آخر أعمال ضياء والعضوات كمان   ادخلي يالبطلة شوفي آخر أعمال ضياء والعضوات كمان - صفحة 3 Icon_minitimeالجمعة يونيو 12, 2009 6:42 am

ربنا يهديها ويصلح بالها
http://www.jcctv.net
صوفي
•عضوهـ ذهبيـﮧ•
•عضوهـ  ذهبيـﮧ•
صوفي

♥|عًدد مشآاركتي : 2828
♥|العَمٍر : 29
♥|البلدّ : تونس
♥|تآاريخـِـِ التسَجيلـِـِ : 12/12/2008
♥|التقيمآت : 70
♥|نقٍاآطـِـِ : 20579
♥|..My MooD.. : ادخلي يالبطلة شوفي آخر أعمال ضياء والعضوات كمان - صفحة 3 0312_md_13413514963

مُساهمةموضوع: رد: ادخلي يالبطلة شوفي آخر أعمال ضياء والعضوات كمان   ادخلي يالبطلة شوفي آخر أعمال ضياء والعضوات كمان - صفحة 3 Icon_minitimeالجمعة يونيو 12, 2009 6:43 am

اعود بالله منها
http://www.jcctv.net
البطلة
المـديـرة العآإمة  ►
◄المـديـرة العآإمة   ►
البطلة

مُساهمةموضوع: رد: ادخلي يالبطلة شوفي آخر أعمال ضياء والعضوات كمان   ادخلي يالبطلة شوفي آخر أعمال ضياء والعضوات كمان - صفحة 3 Icon_minitimeالجمعة يونيو 12, 2009 7:59 pm

هوريكمن انا بقولها ايه وهي بتقولي ايه
البطلة
المـديـرة العآإمة  ►
◄المـديـرة العآإمة   ►
البطلة

مُساهمةموضوع: رد: ادخلي يالبطلة شوفي آخر أعمال ضياء والعضوات كمان   ادخلي يالبطلة شوفي آخر أعمال ضياء والعضوات كمان - صفحة 3 Icon_minitimeالجمعة يونيو 12, 2009 8:02 pm

اقتباس :
ضياء النجوم
انا اريد كرامتي بالطبع وانتي التي ازحتها لي وارجو ان تتكلمي باللغة العربية الفصحى وليس مصري
لكن انا قلت لكي وانا اعجبتني تصاميمك فلم اصبر اردت عمل مثلها ولقد وافقتي انتي
اريد ان اسألكي سؤال ؟
لماذا تفعلين هذا لقد قلتي لي استاذني لقد استأذنت وهكذا مازلتي تكتبين مواضيع شرسة عني
واتركوا منتداي هذه المشكلة بيني وبينك وليس بين عضوات منتداك ولادخل لعضوات منتداي في الامر فهمتي
+ انا لم اشتمكي يوما انتي التي تشتمني دوما مثل شيطان وووو........
حتى اريد ان اعلمكي انني لم اكتب رسالة الانذار تلك التي وصلتكي من احلى منتدى
وقولي لصوفي بأن تترك منتداي اصلا هي التي قالت لي اعطيني رابط منتداكي لأسجل فيه لأكون مصممة
ولست انا من اشهرت فهمتي

اجل صممت كل شيئ لأنني كنت اعلم انكي طيبة وستوافقين ولما وافقتي بدأت اضع كل شيئ
ولقد اعتذرت منكي الف مرة الاف المرة وانتي لم تعطيني قيمة اردتي فقط تشويه سمعتي
الان مين الغلطان؟
وانا لم اشهر في بقية المنتديات فاهمة اشهرت في منتادكي لما كنت عضوة جديدة ولم اشهر لما اصبحت مشرفة وحتى الان لاافهم لماذا طردتني
واقول لكي لقد رأيت موضوعك في احلى منتدى وقلتي انها تطرد الاعضاء لما يشهروا وهي تشهر ووو
انا لم اشهر افهمي جيدا وكما قلتي انا المديرة ولدي الحق في فعل اي شيئ ولادخل لكي في منتداي لديكي منتداكي اذهبي اليه انتي والعضوات اللواتي يصدقوك واتركوني انا ومنتداي
كما انا حتى انني اطرد بسبب اشهار وانتي تطردين بسبب لاشيء من تصارحكي وتقول لكي شيئ تطردينها فوراااااااااا
وانتي اللي ربنا يحاسبك انا اعلم بأمر ربي جيدا والحمد لله على كل شيئ انتي تتكلمين فقط والكثير من البنات قالوا لكي ضعي قسم للاشهار رفضتي اتحسدين المديرات على جلب العضوات لمنتداهم
اقول لكي افعلي اي شيئ لن اعتذر منكي مجددا لأنني اعلم بنفسي انني صححة واذا تظلمونني مرة اخرى سترون كلكم اتركوووني
انت وعضوات منتداك من يبدأ دائما
ولااريد منكي ان تقولي لي ماذا افعل اوكي؟
حان الان دوري
اه وقولي لصوفي انني حذفت موضوعك الكاذب في منتداي كما حذفتي يا البطلة موضوعي الذي فيه كل شيئ عني اعلمي لقد برهنتي وفعلتي الشيئ الذي كنت اريده
مشكورة على اي حال وباي
وليكون في علمك ازيحي فكرة اشهاري لمنتداي حتى انني مطرودة ومازلتي تلحقينني الان مين الظالم؟؟
انا او انتي؟
وارجو ان تكون هذه الرسالة خاصة بيننا لأنكي ليس لديكي حقوق على مااعتقد كل رسالة تحدث تأخذيها لموضوع منتداك cheers
البطلة
المـديـرة العآإمة  ►
◄المـديـرة العآإمة   ►
البطلة

مُساهمةموضوع: رد: ادخلي يالبطلة شوفي آخر أعمال ضياء والعضوات كمان   ادخلي يالبطلة شوفي آخر أعمال ضياء والعضوات كمان - صفحة 3 Icon_minitimeالجمعة يونيو 12, 2009 8:03 pm

انا
اقتباس :
ياعسل من غير ماتقولي انا حذفت الموضوع احنا عرفيني كويس
محناش هبل
وانا هتكلم مصري زي ماحب
وكويس انك ماتبعة الموضوع عندنا
طب سؤال
ليه اعضائكي بيجوا عندي ويشهروا
تبقى غلطتي واستاهل الضرب اده ازاي اطردتهم دانا لما اشوفك اكش واخاف
وكمان لما قولتي كذا مرو كذابة يبقى ايه ده لقب ام شتيمة شوفي بقولي ايه واعرفي اذا كان شتيمة
على انا لم اقول لكي غير حرمية ليكون قلتلك انتي حقيرة ولا حاجة انا بعرف حدودي ناقص الناس البقية
وعلى فكرة بتقولي انا شيطان بحيكي على احترامك الرائع والي يسرق ويشتم ويشهر يبقى ايه ملاك
ومن قريب ليقت بنت من عندك مشتركة
انا مش عايزة عضواتك يسجلون عندي اصبحوا مثلك
والمديرة المروض تلزم حدودها كويس وتكون قدوة لعضواتها مش تشجهم على الاشهار في المنتديات وانا عندي النص الي قلتيه
وانتي منعة اشها يبقى انا كمان ليه حق امنع الاشهار واده لهتفصلي قوانين منتداي على مزاجك
انتي مين اصلا مش بيهمني انتي مين
ومش عايزة منتداكي المزيف هذا يما حمل تعبي الي سهرت فيه وتعبت وانتي مفيش فايدة

بصي مش هسيببك
توافقي اعملك تصميمي اخر علشان تخلصي من المشكة ديه
لو مش عايزة يبقى اخترني خلاص طريقك كويس
...........................................................
ساكت عن الحق شيطان اخرس
البطلة
المـديـرة العآإمة  ►
◄المـديـرة العآإمة   ►
البطلة

مُساهمةموضوع: رد: ادخلي يالبطلة شوفي آخر أعمال ضياء والعضوات كمان   ادخلي يالبطلة شوفي آخر أعمال ضياء والعضوات كمان - صفحة 3 Icon_minitimeالجمعة يونيو 12, 2009 8:03 pm

ضياء النجوم

اقتباس :
ارجوكي افهميني ولو مرة فقط
لقد اعتذرت منكي الف بل الاف المرة صح او لا؟؟ وردي فقط بنعم اولا
وانا استأذنت منكي لما قمت بتصميم الواجهة ووو......اللاتي تشبه منتداك
وانا لاارسل اليكي عضوات منتداي وهذا بالطبع لاتفعله اي مديرة لاتوجد اي مديرة ترسل عضوات منتداها الى منتدى اخر
وانا لااقول لهم ان يشهروا في منتداك وانا لااعطيهم رابط منتداكي حتى
وانا قلت لكي كاذبة لأنكي تقولين اشياء لاتحصل مطلقا
وانا لم اشتمكي مطلقا مطلقا متى شتمتكي ردي
اليس انتي من تشتم و عضوات منتداك كلهم يشتموا
انا الحمد لله استأذنت لما صممت مثلكي وانا لم اسرق شيئ واذا قصدك دروس الفلاش وو.......اصلا حقوق منتداك محفوظة وانتي قلتي غيرتها
متى غيرتها ارجو الرد؟
وانا التزم حدودي واصلا لن اقول لكي اي شيئ يتعلق بمنتداي اعلمي انني مديرته والحقيقة لادخل لكي في الامر
ومنتداي ليس مزيف انا صممته من قلبي وانتي منذ ان عملت هذا المنتدى وانتي ضدي
لماذا؟؟
لقد طلبت السماح مثل كل عضوة في منتداك
وحتى انني سجلت اكثر من اسم وطلبت منكي السماح ولكن انتي لاتردي بل تطرديني فقط
واعلمي انني لست صغيرة ولااريد عمل مشاكل في النت انا هنا لامرح وشخصيتي قوية وليس لاتشاجر بسبب منتدى
احب منتداي وعضواته اكثر وهن صديقاتي واحترمهن
ومن تصارحني اسمع لها واسمع لرأيها حتى ولو كان عني وليس اشتمها واطردها
وانا اصبري علي قليلا فقط وسأغير التصميم انا الان عند عمتي وليس لديها فوتوشوب ولما اعود الى بيتنا ساصمم تصاميم لمنتداي

واكرر مرة اخرى تستطيعين ان تسامحيني اولا؟
سامحيني ارجوكي انا اطلب منكي السماح ولن اكرر مافعلته مطلقا
وانا اقول لكي سااامحييييييييييييني ارجوكي انا اعترفت اكثر من مرة لكي بمافعلته واعتذر واطلب مسامحتك ارجو ان تردي وتقولي لي مارأيك هل ستسامحيني ام لا؟
ردي وخاصة على هذا
هل ستسامحيني ؟
ارجو هذه المرة ان تردي وليس تردي على ماقلته وههذا الطلب تتركيه اعدكي انني لن افعل اي شيئ يزعجكي اقسم بالله العلي العظيم الف مرة
وانشاء الله سأفي بوعدي
المهم ارجو ان تسامحيني وتصفحي عني
البطلة
المـديـرة العآإمة  ►
◄المـديـرة العآإمة   ►
البطلة

مُساهمةموضوع: رد: ادخلي يالبطلة شوفي آخر أعمال ضياء والعضوات كمان   ادخلي يالبطلة شوفي آخر أعمال ضياء والعضوات كمان - صفحة 3 Icon_minitimeالجمعة يونيو 12, 2009 8:04 pm

انا
اقتباس :
بصي لم اقرى كلامك لانه كتير وانا تعبت
ليه طاقة ونفد مش معانه انك انتصرتي عليه
مش بيحصل
انا عنين منك مرتين لما تعبت ومنتي بتحسسيني تعبي راح
يبقى ازاي ارجعك وخدة عملت فيه كدة كانها قسمتني نصين
البطلة
المـديـرة العآإمة  ►
◄المـديـرة العآإمة   ►
البطلة

مُساهمةموضوع: رد: ادخلي يالبطلة شوفي آخر أعمال ضياء والعضوات كمان   ادخلي يالبطلة شوفي آخر أعمال ضياء والعضوات كمان - صفحة 3 Icon_minitimeالجمعة يونيو 12, 2009 8:04 pm

انا

اقتباس :
@
ربنا يسامحك ده اخر حاجة اقولها لكي
Ruka Souen
°•(مصممة)•°  
°•(مصممة)•°   
Ruka Souen

♥|الآبرآجـِـِ : الحوت
♥|عًدد مشآاركتي : 242
♥|تآاريخـِـِ التسَجيلـِـِ : 06/12/2008
♥|التقيمآت : 4
♥|نقٍاآطـِـِ : 17500
♥|..My MooD.. : ادخلي يالبطلة شوفي آخر أعمال ضياء والعضوات كمان - صفحة 3 0312_md_13413158941

مُساهمةموضوع: رد: ادخلي يالبطلة شوفي آخر أعمال ضياء والعضوات كمان   ادخلي يالبطلة شوفي آخر أعمال ضياء والعضوات كمان - صفحة 3 Icon_minitimeالجمعة يونيو 12, 2009 10:23 pm

انا قرأت الكلام الي دار بينكم اولا تأكد من الرسالة الي اتبعتت للبطلة هي مش من ضياء دي رسالة معتوبة لمنتديات كتير .
ثانيا : بصراحة شديدة و لا تزعلي يا بطلة او يا ضياء لانو بصراحة انتو من الاول غلطانين انتوا لتنين بدون ما اعفي حد انتو لتنين ظلمتوا بعض و شاكلتوا بعض و للأسف كمان مش بس انتو بنكم هذه العداوة ادي بنات كتير بيكرهوا البطلة و بيعملوا لها الف حساب و ده بسبب ضياء و نفس الشيء مع ضياء بنات كتار بيكرهوها و ده بسبب البطلة انتو بصراحة ما عد يظهر عليكم انكم كبرتوا دي تعتذز لدي مرة و تقبل التانية بعدين تغدرها و هكذا لغاية ما عد في فايدة نهائي لتنين اتخاصموا .
ثالثا : اوضح اغلطكم انتو لتنين
اولا انتو لتنين مع بعض غلطتوا بأنكم عرفتوا بعض
ثانيا نبدأ بالاسوء ضياء :
ضياء شفت منتداها كتير هي بصراحة نسخت منتدى البطلة مرات كتير و ده غلط كبير منها و حرام عليها و ظلم للبطلة .
اما البطلة : سمحتها كتير و كتير و في النهاية اهو ده الي حصل ذادت المشكلة و ما عد في فايدة و شيء تاني انتي اصلا تسمحي لها ليه قولي لها انك مش عايزها تقلدك و تريحونا و لو ما نفع معها خلاص اريحي نفسك و ابعتي لرسالة للمديرة العامة في منتدى الدعم .
رابعا و ده الاهم : احسن للجميع انو ما يدخل بينكم حد حلوا مشاكلكم بنفسكم بقى حصلت خلافات بيني و بين كتير من صحباتي و ده كله علشان مشكلتكوا .
خامسا بقى : انا مش مع ضياء نهائي يعني الي تقرأ كلامي ما تقول لي دي جاسوسة ضياء و لا كلام زي ده .
سادسا : مش مجرد المنتديات تخرب العلاقة بين الناس يعني ما فيش حاجة تستهال كل الي عملتوه انتو لتنين .
و بكده اكون قلت كلامي و ممكن ما يفهموا حد صح الا بعد ما يقرا حوراهم ده كويس .
البطلة
المـديـرة العآإمة  ►
◄المـديـرة العآإمة   ►
البطلة

مُساهمةموضوع: رد: ادخلي يالبطلة شوفي آخر أعمال ضياء والعضوات كمان   ادخلي يالبطلة شوفي آخر أعمال ضياء والعضوات كمان - صفحة 3 Icon_minitimeالسبت يونيو 13, 2009 10:40 am

انا تعبت خلاص اعمل ايه
دي صفاتي اني اسامح دائما
لكن هذه المرة لااسمحها واصلا كمان ده يدل مممكن تعمله في حياتها اليومية
وخلاص انا هقفل الموضوع وشكرا لكم
ولااحد تبعت لي رسائل مؤقتا انا هقفله لاني تعبت Sad

ادخلي يالبطلة شوفي آخر أعمال ضياء والعضوات كمان
صفحة 3 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3
 مواضيع مماثلة
-
» ادخلي و شوفي النكتة الي تضحك
» ممكن من البطلة او نجمة يدخلوا والعضوات